قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی eflo به دقت ملاحظه فرمایید:
ورود کاربران به وب‏‌سایت eflo هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری eflo و سایر خدمات ارائه شده توسط eflo به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات eflo است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین eflo از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ‏ eflo ‏ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ‏ eflo ‏ در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ‏ eflo ‏ اقدام نماید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
eflo ‏ به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

گارانتی محصولات
ما همواره آماده هستیم اگر کوتاهی یا اشکالی‌ در خدمات رسانی یا در محصولات ما وجود داشت، آن را پذیرفته و روندهای جبرانی مشخص را در پیش بگیریم. برای اعمال گارانتی جبران eflo ، حتما باید محصول معیوب به eflo مرجوع شود . محصول را در اسرع وقت یا حداکثر ظرف ۷ روزکاری پس از دریافت برای ما ارسال کنید. کارشناسان فنی ما در eflo ایراد مطرح شده توسط شما را برسی‌ میکنند و در صورت تایید آنها سفارش شما مشمول گارانتی eflo شده و مجددا با دقت و نظارت کامل، تهییه و ارسال میشود.

ارسال به سراسر کشور:
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و eflo ‏ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۴۸ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به ‏ eflo ‏ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به eflo ارسال شود.

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب
سایت ‏ eflo ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل eflo نیستند و سایت ‏ eflo هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد. سایت ‏eflo ‏ این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏‌هایى که در آگهی‏‌ها یا صفحه‏‌های سایت ‏ eflo ‏ لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از ‏ eflo ‏ اداره می‌کنند، بنابراین سایت ‏ eflo ‏ نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق می‏‌کنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت ‏eflo ‏ باشد، خود برعهده خواهید داشت.

محتوا
لازم به ذکر است ‏ eflo ‏ تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط ‏ eflo ‏ دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا می باشد.
وب ‏‌سایت ‏ eflo ‏ هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های غیر قابل استفاده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت ‏ eflo ‏ تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

نمایندگی
eflo ‏ در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی ‏ eflo ‏ اطلاع دهید.

قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، ‏ eflo ‏ هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
eflo ‏ خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/eflo/public_html/wp-includes/functions.php on line 3783